24 september 2021

Vintage Rose - Give Me Glow Cosmetics

Min första palett från det här märket. Har kollat in deras Christmas Morning Palette i flera år, men aldrig slagit till. Verkligen... i flera år. Den är alltid slut i lager eller för dyr. Nåja till slut bestämde jag mig för att slå till, och beställde även the Vintage Rose Palette när jag ändå var i farten. Sååå fin palett. Behöver jag säga att kvaliten på de här skuggorna är helt galna. Såå pigmenterade och intensiva. Superfina! Jag har haft båda de här paletterna liggandes i princip hela sommaren utan att använda dem. Känns liiite mer åt höstiga hållet. Särskilt Christmas Morning paletten... den kommer upp här så småningom. Tog typ fyra månader att få hit dem. Först kom Christmas Morning paletten helt krossad, skuggorna var i smulor... Kontaktade dem och de skickade en ny, fantastisk service. 

Men i allafall, jag börjar med the Vintage Rose Palette. Såå fin, förpackningen och allt.










Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Blush Pink.
I globlinjen: Aged Rose Stem.
Yttre vrån: Velvet Petals.
Över rörliga delen av ögonlocket: Blossom samt glitter Blue Moon från Make Up Store.
Under ögat: Velvet Petals samt Copper Rose.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Space Age Highlighter Star Surfer från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Strength & Length från bareMinerals.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anasasia Beverly Hills.




Vivid Lip Paint Just What I Wanted från Give Me Glow Cosmetics.



Primer: Prep+Prime Natural Radiance Primer från MAC.
Bas: Double Wear Stay In Place Makeup 1N2 Ecru från Estée Lauder.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hill.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Star Surfer från Kaleidos Makeup.
Blush: Sweet Cheeks Glow Red Riot från NYX Cosmetics.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



 Hoppas ni har en skön fredag! Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...