02 september 2021

Naked Ultraviolet - Urban Decay

Jag håller ju på med en serie på min YouTube kanal där jag visar min ögonskuggspalettsamling. Från videon där jag går igenom min samling med Urban Decay var det en tjej som önskade att jag gjorde en look med nedanstående palett. Sagt och gjort. Video är på väg upp på min kanal. Hon önskade sig också en look med Naked Honey, den kommer jag filma någon av de närmsta dagarna. En annan tjej önskade sig en med the Electro Palette. Kommer också så småningom.



Naked Ultraviolet Palette - Urban Decay.






Bas för skuggorna: P.Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Optimized.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Euphoric.
Mitt på ögonlocket: Cyber Punk.
Yttre vrån: Digital.
Highlight i inre vrån: Lucid.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner Passion från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Strength & Length mascara från bareMinerals.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Glitterstorm lipstick Elektra från Ciaté London.



Primer: High Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Blush: Shimmer Dynasti från Make Up Store.
Highlight: Snow Angel från BH Cosmetics Highlight Palette Aprés In Aspen.



 


Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...