19 augusti 2021

Passion In Paris - BH Cosmetics

Lite pyssel har jag haft för mig idag, dammsugning, slänga återvinningsskräp, kånka upp saker på vinden, plocka upp en miljon äpplen från backen och slänga dem i skogen... Kände mig nästan lite nytting när jag väl var klar. 

Då känner man sig mindre onytting  att sätta sig ner och göra en sminkning... Hann också spela in en ny video till YouTube kanalen. 

Äntligen tog jag fram den här paletten som varit så hypead på nätet. The Passion In Paris Palette.




Passion In Paris - BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Sacré-Coer
Seine
Montmartre
Louvre
Arc De Triomphe
Highlight i inre vrån: Bunny Slope från BH Cosmetics Asprés In Aspen Highlight Palette.
Eyeliner: Rainbow Eyeliner nr 10 från Nouba.
Mascara: Strenght & Length Mascara från bareMinerals.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Retro Matte Liquid Lipcolour Atomized från MAC.



Primer: Prime Time från bareMinerals.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Bunny Slope från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: Mineralize Blush Sakura från MAC.



I morgon är det fredag! Min sista semesterdag, om man ni ska räkna bort helgen, som ju egentligen inte är semester. Har ingen aaaning hur det blir med min fortsatta sjukskrivning eftersom det är omöjligt att få nåt vettigt ur vårdcentralen...

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...