16 juni 2021

Norn's Eyeshadow Palette - Oden's Eye Cosmetics

Jag använde tre av mina paletter från Odens Eye häromdagen, men nedanstående palett blev aldrig använd. Så jag tänkte att det fick bli den idag. Svenskt märke, helt fantastiska skuggor. Har även två läppstift som är så fina båda två från samma märke. Det ena blev faktiskt felskickat till mig, fick fel färg, fick behålla den och de sände den rätta. Båda är super.




Norn's Eyeshadow Palette - Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox samt Glitter Glue från Too Faced.
Samtliga skuggor från Norn's Paletten.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Dazed.
Yttre vrån och in över globlinjen: Outsider.
Yttre vrån: Colourful Black.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.




Fantastick Ametrine från LH Cosmetics.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: BeautyAct Luminous Complexion Foundation 04N från Kicks.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: pigment Hubris från Taylor Made Minerals (existerar ej längre).



 De va de hele!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...