27 juni 2021

Made By Mitchell och Juvia's Place

Ännu en dag i trädgården. Orkade inte göra så mycket, rensa lite här och där, satte en ny omgång med sallad och rädisor. De rädisor vi har nu är stora som pingpongbollar. Så häftigt, vilken växtkraft det är.

Jag tog en kort joggingrunda. Försöker ju komma igång lite, men det går så trögt. Tar bara små korta rundor så ofta jag kan. Efter det var jag helt slut och orkade inte göra nåt mer. Det hade dessutom börjat mullra och åska, lite droppar som föll. Så jag gick ner i källaren och satte mig där, öppnade källardörren och lyssnade på regnet och åskan som mullrade. Så himla mysigt. 






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Längs brynbenet ovan globlinjen: mmmmarmalade från Made By Mitchell's Head In The Clouds Palette.
Över rörliga delen av ögonlocket: Better Days från samma palett som ovan.
I globlinjen och i yttre vrån: skuggor från Juvia's Place The Berries Palette. Inga namn på skuggorna.
Glitter i globlinjen: Glitter Eyeliner Synergy från BH Cosmetics.
Highlight i inre vrån: Bali från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Desire från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Nightmoth från MAC Cosmetics.
Läppstift: Fantastick Garnet från LH Cosmetics.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Double Wear Stay In Place Foundation 1N2 Ecru från Estée Lauder.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Prophecy från Kaleidos Makeup.
Blush: Punch från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Mist: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 De va det hele. Midsommarhelgen har kommit och gått och nu väntar jobb igen. Jag jobbar ju bara två timmar om dan, så det är väl inte så synd om mig. Men man måste ju ändå upp och iväg. Fyra veckor kvar till semester...

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...