12 juni 2021

Lookin' Like A Snack - BH Cosmetics

Look nummer två med Lookin' Like A Snack paletten. Den här sminkningen är från igår, fredag och jag lade till lite glitter. Det var ju fredag. Jag hade en inte så bra jobbfredag... fick en panikångestattack på jobbet och var tvungen att gå undan en stund. Visste inte hur fort jag skulle få åka hem.. Nåja, jag lyckades lugna ner mig till slut, och två timmar går ju fort.





Lookin' Like A Snack Palette - BH Cosmetics.




De där prickarna är från glittret jag använde. Det har lite större chunky glitterbitar i sig, som confetti, Blir inge bra på bild.



Bas för skuggorna: Til The End Eyeprimer Crease No More! från LH Cosmetics.
Skuggor från paletten ovan.
Bootylicious
Hit That
You Up?
Yummy
Har också använt Carbon från MAC Cosmetics i yttre vrån.
Glitter mitt på ögonlocket: (det är det som ser ut som prickar på ögonlocket) Confetti från With Love Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Liner Desire från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: The Lip Pencil 504 från 3Ina.
Läppstift: Color Riche Lipstick 135 Dahlia Insolent från Loreal.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Blush: från Revolution Makeup All About Pink Palette.
Mist: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Sminka lugnt!L

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...