30 juni 2021

Color - LH Cosmetics

Jag hade inte tänkt göra två looker idag. Särskilt inte som jag mår som piss. Men, jag fick ett ryck och satte mig ner igen efter att ha tvättat av bara själva ögonsminket från förra looken. Så den här gick lite fortare eftersom ansiktsgrejorna fortfarande satt kvar. Ändrade bara på highlightern och lade till lite setting spray. 

Nåja, tog fram senaste paletten från Linda Hallberg. Äntligen har hon släppt en som är väldigt färgglad. Alla hennes andra paletter är mer eller mindre neutrala. Tyvärr är den här paletten helt matt, men det är ok. Man kan alltid lägga till nån singelskimmerskugga eller vad som helst. Vilket jag också gjorde. 



Color - LH Cosmetics.





Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från LH Cosmetics Color Palette.
Yellow
Orange
Pink
Red
Purple
Green
Över halva inre delen av ögonlocket: Prism Shadow nr 48 från Fifty/Fifty Makeup.
Highlight i inre vrån: Prism Shadow nr 35 från Fifty/Fifty Makeup.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner Addiction från Arttitude Makeup.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Retro Matte Liquid Lipcolour Moon Landing från MAC Cosmetics.



Primer: Prep+Prime Natural Radiance Primer från MAC Cosmetics.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos.
Blush: Powder Blusher Bloom från Beauty Bay.
Setting Spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 

Min hand är värre och jag har börjat få ont i andra handen med... faaan! Men jag tänker gå till jobbet i morgon ändå för nu får det vara nog!

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...