24 maj 2021

BPerfect Stacey Marie Carnival III Love Tahiti Palette

Duggig, grå, tråkig dag med mycket ångest. Har inte varit utanför dörren, förutom att skjutsa dottern till bussen. Som gjort för att nörda in sig i sminket. 

Fick bli nedanstående palett som jag skaffade någon gång i höstas tror jag det var. Galet fin palett med oändliga kombinationsmöjligheter. Bra är den också. Dags att använda den igen!



BPerfect Stacey Marie Carnival III Love Tahiti Palette.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från Carnival III Paletten.
Chillipepper
Yell'o
Blackberry
Tahiti Green
Blue Moon
Starlight
Glitter längs globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Studio från Urban Decay.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Lösögonfransar: nr 116 från Ardell.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Daring Mood Crayon från LH Cosmetics över hela läppen.
Läppstift: Model Behaviour från MAC.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Studio Skin 15 Hour Wear Hydrating Foundation från Smashbox.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Gammaray från Kvd Beauty Metal Crush Palette.
Blush: Blushon Bubble nr 47 från Nouba.
Mist: Perfict finish Face Mist från Kicks.



I allafall så fick jag väl ordna en ny tid hos en läkare igen då... min sjukskrivning närmar sig ju sitt slut och jag vill veta hur det blir. Dessutom har den läkare jag gått hos slutat, han var en sån där konsult/inhyrd läkare. Så klart, story of my life. Så har det varit under alla de år vi bott här, man får aldrig träffa samma läkare flera gånger. Nu hade jag träffat honom tre, fyra gånger så jag trodde faktiskt att han var fast på vårdcentralen, men icke sa nicke. Så, blir till att börja om från början med en ny, så jäkla drygt. Så ja, vi får se vad han säger.

Stay tuned för look nummer två.

 

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...