25 april 2021

The Wahala II Palette - Juvia's Place

Vi var ute och gick en promenad idag, den vanliga rundan som vi alltid brukar gå på ca 7,5 km. Det räckte för att jag skulle vara helt knäckt efteråt. Fullständigt orkeslös. Jag har så jäkla ont i handen, kan inte använda den till nåt som kräver att jag måste knipa lite med fingrarna. Har också börjat få ont i vänstra underarmen från ingenstans... vet inte vad det är. 

Nåja, promenad, dusch och en snabb vända i trädgården för att kolla hur stort växthuset ska vara (vi tänker beställa ett sånt där typ tältväxthus), sen så blev jag sittandes i källaren som vanligt.









'

Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kvd Beauty.
Samtliga skuggor från the Wahala II Palette från Juvia's Place.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Jealous.
I globlinjen samt under ögat: EgbaMi.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Fake.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Opal från Kvd Beauty's Alchemist Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: False Lashes No Panda Eye från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia  Beverly Hills.




Superstay Matte Ink 95 Visionary från Maybelline.




Primer: Pore & fine line filler från Sephora.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Neptune från Ofra Cosmetics.
Blush: Hubris från Taylor Made Minerals (märket existerar inte längre).
Mist: Face Mist från Make Up Store.



 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...