21 april 2021

Odens Eye

Nämen, när jag ändå är igång så kommer väl här look nummer två från tidigare idag. Ordar inte så mycket, läget är samma som i inlägget innan, uppenbarligen.

Så här kommer min tredje look totalt med Odens Eye paletterna.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Skuggor från Norn Palette:
Mist
Outsider
Colourful Black
Skuggor från Skuld Palette:
Fantasy
Skuggor från Verdandi Palette:
Unknown
Eyeliner: Extreme Art Eyeliner nr 60 från Gosh.
Mascara: Lashes To Kill No Panda Eyes Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Mauve me Matte 306 från Viva la Diva.



Primer: Primed & Peachy Cooling Matte Skin Perfecting Primer från Too Faced.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Blushon Bubble nr 52 från Nouba.



 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...