13 april 2021

i-Divine ultra mattes V2 Darks Palette - Sleek Makup

Idag igen så använde jag mig av den där appen jag laddade ner, med det där tombolahjulet. En snurr och så blev det nedanstående palett. I-Divine ultra matte V2 Darks Palette från Sleek Makeup. Den var i princip oanvänd. Fy skäms. Nåja, nu fick den komma fram och jag kombinerade den med en av de nya Prism skuggorna jag har från Fifty/Fifty makeup. Paletten är nämligen helt matt och jag kände inte för att göra en helt matt look, så blandade alltså in prismskuggan.



i-Divine ultra mattes V2 Darks Palette från Sleek Makeup
Prism Shadow nr 51 från Fifty/Fifty Makeup





Bas för skuggorna: Color Riche Fixing & Unifying Primer från Loreal.
Skuggor från Sleek Makeup's Ultra Mattes V2 Darks Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Dune.
I globlinjen: Paper Bag.
Yttre vrån: Fern samt Noir.
Highlight i inre vrån: Pilow Talk.
Över rörliga delen av ögonlocket: Prism Shadow nr 51 från Fifty/Fifty Makeup.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift nr 52 från Nouba.



Primer: Primed & Peachy Cooling Matte Skin Perfecting Primer från Too Faced.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Mega Glow Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Highlighter Crystals Rose Quartz från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



 Annars så har vi inte gjort många knop idag. Jag har sovit dåligt, somnade sent och vaknade tidigt. Vi gick ut på baksidan av tomten, den som vi ska få låna av grannen, och började markera ut var vi vill ha lite grönsaksland och sånt, med pinnar och snöre. Bara för att få en uppfattning om storlek och sånt. Sen for vi iväg till Sala och köpte gräsmattegödsel och en sån där stroller som man går med så att gödslet blir jämt fördelat. Sen var jag liksom slut för idag. 

I morgon har jag en tid hos vårdcentralen igen. Vet egentligen inte varför. Det bara kom ett sånt där påminnelsesms idag om att jag har en bokad tid i morgon. Jag var ju där igår... Läkaren sa då att han skulle kontakta mig på fredag så jag fattar ingenting. Kan knappast ha hunnit komma provsvar heller på proverna jag tog igår så jag vet inte. Men jag får väl gå dit så får vi se. Blir nästan lite orolig. 

Wish me luck!

1 kommentar:

Lotta L sa...

Den paletten har jag också! Knappt använt den heller. Köpte den bara för den gröna skuggan, men som sagt, knappt använd...

Går säkert bra hos doktorn! Jag håller tummarna och tänker på dig! Kram

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...