16 april 2021

Aquamarine for March Palette - BH Cosmetics

Så fick jag mina paletter från BH Cosmetics häromdagen. Har ju fått för mig att jag ska samla på deras "Birthstone collection" . Så här kommer mars månads palett, Aquamarine. April har jag också så den kommer så småningom, kanske redan i morgon, vi får se.



Aquamarine for March Palette från BH Cosmetics.






Samtliga skuggor från paletten ovan.
Bas för skuggorna: Tone Activator Eye Primer från Kaleidos.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Secretive.
I globlinjen: Big Heart.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Slightly Shy.
Inre vrån: Aquamarine ovanpå Slightly Shy.
Under ögat: Daydreamer.
Highlight i inre vrån: Aquamarine.
Glitter längs globlinjen: Jet-Setter.
Eyeliner: Cake Eyeliner Navy från Face Stockholm.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Diprow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Cream Lip Stain 104 från Sephora.



Primer: Primed & Peachy Cooling Matte Skin Perfecting Primer från Too Faced.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Mega Glow Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Let It Glow från House Of Beauty.
Blush: Blushon Bubble nr 44 från Nouba.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



 

De va de hele!

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...