26 mars 2021

Head In The Clouds - Made By Mitchell

Har jobbat sent och är tröttare än tåget. Har känt mig hängig både igår och idag. Febrig utan att ha feber liksom, min hosta som jag alltid har, har tilltagit. Skit. Borde kanske varit hemma idag, med tanke på hur det är nu för tiden. En av mina kollegor blev lite sur på mig för att jag faktiskt var på jobbet... oopps. Vi jobbar i morgon med, så jag får se hur jag gör. Kanske borde hålla mig hemma ändå. 

Satt i morse och gjorde min sminkning, brottades med mig själv om jag skulle åka iväg eller inte, använde Made By Mitchell's Head In The Clouds Palette. Såå cool med så många häftiga färger att jag hade fullt sjå att välja. Det landade på nåt blålila.



Made By Mitchell Head In The Clouds Palette.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från Made By Mitchell's Head In The Clouds Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Skywalker.
I globlinjen: Purps & Caicos.
Yttre vrån: Midnight.
Över rörliga delen av ögonlocket: Eclipse.
Glitter i globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Studio från Urban Decay.
Highlight i inre vrån: Ice från 183 Days by trend IT UP Highlighter Palette Moon.
Eyeliner: Super Colour Eyeliner 107 från Kiko Milano.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.




Läppstift: 183 Days by trend IT UP Lapis.



Primer: SOS Primer från Clarins.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: 183 Days by trend IT UP Loose Powder Shaker Porcelain.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Ice från 183 Days by trend IT UP Highlighte Palette Moon.
Blush: Perfect Powder Rouge 28 Purple Dream från IsaDora.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



 

Så nu ska jag ta min hosta och gå och lägga mig. Vi får se hur det går i morgon. Natti natti!


Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...