27 januari 2021

The Hasina 2 Palette - Blush Tribe

Så kommer här ett snabbt inlägg, jag är så trött att ögonen faller ihop. Hektisk dag. I alla fall så tog jag fram min Hasina 2 palett från Blush Tribe. Märket existerar inte längre. Men samma tjej som hade Blush Tribe har nu startat ett nytt märke, Myali Beauty, som ni sett mig använda här flera gånger också.







Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Samtliga skuggor från Blush Tribe's Hasina 2 Palette (märket finns inte mer, har rebrandat och heter nu Myali Beauty).
Längs brynbenet ovan globlinjen: Erin.
I globlinjen: Ree.
Yttre vrån: Manii samt Ash.
Över rörliga delen av ögonlocket: Faye.
Under ögat: Myna.
Glitter i globlinjen: Glitter liner 10 Silver Sparkles från IsaDora.
Eyeliner: Eyeliner Gel 99 från Inglot.
Highlight i inre vrån: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Glazed Donut.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.




Läppstift: Mauve me Matte 306 från Viva la Diva.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: BeautyAct Luminous Foundation 04N från Kicks.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallbergs Cosmetics.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer  Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Glazed Donut.
Blush: Mineral Rouge Coral från Annabelle Minerals.
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.


 

Så, nu börjar det bli nedräkning till helgen, bara torsdag fredag kvar där jag slipper jobba till åtta på kvällen. Ser fram emot helgen, är så himla trött. Men, först torsdag fredag som sagt.

Natti!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...