30 januari 2021

Book Of Magic - Beauty Bay

Jag fortsätter använda Book Of Magic paletten. Idag blev det total disaster... men det är inte palettens fel, den är helt fantastisk, utan det var jag som försökte följa en tutorial på YouTube där Makemeupmissa gjorde en superfin cool look och jag skulle göra likadant... well, man får inse sina begränsningar. Det blev inte ens i närheten. Men ja ja, man gör så gott man kan. Hon är ju ett proffs, det är inte jag. 



Book Of Magic - Beauty Bay.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från The Book Of Magic Palette, ingen idé att försöka beskriva vilken skugga som ligger var...
Cursed
Trick
Elixir
Sorcery
Enchanted
Hex
Moonlight
Charmed
Jinx
Spell
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Sky Walker från Kaleidos Makeup.
Lösfransar: Ardell Wispies
Mascara: The Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.




Läppenna: över hela läppen ögonpenna 911 från Kryolan.
Läppglans: NYX Cosmic Metals Out Of This World.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f Cosmetics.
Puder: egen blandning.
Bronzer: Mega Glow Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Space Age Highlighter Sky Walker från Kaleidos Makeup.
Blush: Sweet Cheeks Glow Red Riot från NYX Cosmetics.



 

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...