02 november 2020

The Masquerade Mini Palette - Juvia's Place

Var ett tag sen jag använde mina paletter från  Juvia's Place. Jag har ju en hel driva med paletter därifrån. Tog en i högen och så fick det bli som det blev... Blandade även in en skugga från MAC, mest för att jag skulle få det att matcha blusen jag hade på mig och det fanns ingen som var bra i paletten. Kalla mig nördig...







Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Zobo från Juvia's Place The Masquerade Mini Palette.
I globlinjen: Ada från samma palett som ovan.
Inre halvan av ögonlocket: Zola från samma palett som ovan.
Yttre vrån: Sketch från MAC.
Highlight i inre vrån: Orion från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.



Gosh On Stage Cool Lip Jam (gammalt som gatan).



Primer: Hangover Repleniching Face Primer från Too Faced.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: HD Baking & Setting Powder Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Highlighter Rose Gold från Kicks.
Blush: Bee från Juvia's Place The Sahara Blush Vol. II Palette.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Ska upp tidigt i morgon, morgonmöte på jobbet innan öppning... så, natti natti!

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...