30 oktober 2020

The Envy Palette - Lucky Bunny Cosmetics

Så var det dags för The Envy Palette från Lucky Bunny Cosmetics. Nu har jag använt alla paletterna en och en och gjort två sminkningar där jag använt alla tre i samma sminkning. Nu bli det nåt annat en stund framöver. Hur som helst så gillar jag de här små paletterna, fina, bra pigmentering, lättjobbade. Som jag förstår de så kommer de så klart komma ut med ytterligare fyra. De sju dödssynderna är det ju. Nästa som är på gång är The Wrath Palette och jag kommer så klart vilja skaffa alla sju så småningom.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24-Hour Extend Eye Base från MAC.
Samtliga skuggor från Lucky Bunny Cosmetics Envy Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Trinity.
I globlinjen: Chloe.
Yttre vrån: Jade.
Mitt på ögonlocket: Dallas.
Inre halvan av ögonlocket: Gypsy.
Highlight i inre vrån: Strobe Highlighter Flash från Revoluion Makeup. 
Glitter i globlinjen: Glitter liner 10 Silver Sparkles från IsaDora.
På vattenlinjen: Molten Eye Pen Tuscan Cypress från HM.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid Lipstick Matte Longwear 02 Party Spirit från Kicks.



Primer: Photo Finish Smooth & Blur Primer från Smashbox.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Strobe Highlighter Flash från Revolution Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.




Gårdagens smink var det här. Idag fredag blev det en halloweenig sminkning som kommer upp här i nästa inlägg. Har haft en hektist fredag som vanligt och jag har fullt sjå att hålla ögonlocken öppna. Ledig helg... sååå skönt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...