26 september 2020

Yayah Palette - Myali Palette

För två-tre veckor sedan hade de lite rea på Myali Beautys sida. Kommer inte ihåg om jag hittade en rabattkod, eller om det faktiskt hade lite nedsatta priser på sidan. De är ju nya dessa paletter, så jag vet inte varför det var rea eller hur det nu var, men hur som helst så var de lite billigare, så jag passade på. Har ju redan beställt Yasmin och Ayubia sedan tidigare. 

Ganska snabb levarans, väntade nog inte mer än två veckor tror jag. Började med att testa Yayah paletten. Höstiga färger.




 





Yayah och ReeXBella Palettes.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Samtliga övriga skuggor från Myali Beauty's Yayah Palette. Skuggorna har inget namn.
Highlight i inre vrån: Skinglazing Privilege från Nabla Cosmetics.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Pink Escape från Kicks (utgången produkt).



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Luminous Founcation 160C från Anastasia Beverly Hills
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Skin Glazing Privilege från Nabla Cosmetics.
Blush: Lo-FiPeach Duo Blusher från Kaleidos Makeup.



Senaste dygnen har varit helt vidriga. Var ledig i torsdags och vaknade med värsta migränhuvudvärken. Tog mig iväg till mina läkarbesök, men sen var jag helt utslagen hela dan. Orkade ingenting. Tog mig iväg till jobbet igår, men mådde skitdåligt och hade så jäkla ont i huvudet. Släpade mig igenom arbetsdagen, ville bara åka hem. Slutade klockan åtta på kvällen och skulle ta tåget hem. Tåget avgår men hinner inte åka mer än någon kilometer när vi stannar och står stilla en lång stund. Får till slut ett meddelande som säger att någon är ute på spåret och går och att polisen letar efter personen, tåget får inte åka vidare utan måste vända tillbaka till stationen. Får vackert vandra iväg till busshållsplatsen och stå där i 35 minuter för att sedan åka buss hem som tar en timme. Kom hem kvart i elva på kvällen. Tror ni jag var lycklig??

Idag har huvudvärken varit lite bättre så jag tror det håller på att släppa. Jobbar i morgon till åtta igen, jag kommer att ta bilen...

Natti, natti

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...