28 september 2020

ReeXBella Palette - Myali Beauty

Så äntligen är jag ikapp med uppläggen, så här kommer gårdagens (söndag) smink. Jag har stora problem att ladda upp bilder och göra saker överhuvudtaget på datorn, den börjar krångla. Sedan vi fick fiber i huset fungerar den sämre än någonsin och det tar mig en evighet att ladda upp bilder här. Det är nog inte fiberns fel utan min dator börjar ge upp. 

Igår fick det bli den andra av mina två senaste paletter från Myali Beauty. ReeXBella paletten. Egentligen är ingen av de här två paletterna egenligen riktigt mina färger, förutom de rosa färgerna i ReeXBella paletten. Men jag vill samla paletter från Myali Beauty och flera av de fyra jag beställt på sistone är limited edition. Så, man får passa på.






ReeXBella paletten nederst på båda bilderna.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Samtliga övriga skuggor från Myali Beauty's ReeXBella Palette, skuggorna har inga namn.
Glitter i globlinjen: Metal Flash Metallic Glitter Eyeliner Iridescent från W7.
Highlight i inre vrån: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.





Liquid Suede Cream Lipstick Vintage från NYX Cosmetics.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: HD Bakin & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Blush: Pure Radiance Powder Blusher Cherry från HM (utgången produkt).
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



Lediga dag idag... vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag har lite ångestklump i magen så jag behöver sysselsätta mig med något. Kanske blir det en tur till Sala och sen en sminkning kanske, vi får se!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...