30 september 2020

Chocolate Bar Palette - Too Faced

Snabbt inlägg här ikväll igen, kommit hem sent. Tåget krånglade ikväll igen. Inga tåg fick avgå från stationen för att det var obehöriga på spåret. Alltså... jag vill inte vara sån, men är folk dumma i huvudet??!! Är man sjuk och har mentala problem, fine, då säger jag inget. Tråkigt när folk mår så dåligt. Men är det idioter som bara får för sig att spela Allan eller bara får för sig att gena över spåren... de ger jag inte mycket. Förstår de vad de orsakar för problem när de håller på så där??

Nåja, i slutänden blev det bara tjugo minuters försening för mig ikväll, till skillnad från två timmar i fredags, av samma anledning. Var hemma vid tjugo i tio istället för tjugo över nio.

I morse fick jag i alla fall för mig att ta fram en riktigt gammal palett från min samling. The Chocolate Bar Palette från Too Faced. Har haft den i flera år och den är verkligen inte använd mycket. Inte riktigt mina färger, lite för neutralt. 







Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: White Chocolate från Too Faced Chocolate Bar Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Strawberry Bon Bon från samma palett som ovan.
I globlinjen: Amaretto från samma palett som ovan.
Yttre vrån: Cherry Cordial från samma palett som ovan.
Inre vrån: Mermaid Sirene från NYX Cosmetics.
Över rörliga delen av ögonlocket: Ballsy från Morphe Jaclynn Hill Bling Boss Palette.
Under ögat: Enchanted Forest från Make Up Geek.
På vattenlinjen: Pro Longwear Waterproof Colour Stick Ever Evergreen från MAC.
Highlight under brynets högsta punkt: Champagne Truffle från Chocolate Bar paletten.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner Black från Loreal.
Mascara: Bad Gal Bang! från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: ögonpenna 911 från Kryolan.
Läppglans: NYX Cosmic Metals Lip Cream "Out Of This World".



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Luminous Foundation 150C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Highlight: Champagne Truffle från Too Faced Chocolate Bar Palette.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Blush: Sin från Nars.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



 

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...