23 juni 2020

Försovningssmink

Nu sitter jag här alldeles för sent. Det har tagit en evighet att flytta över bilder, förminska och ladda upp. Jag är beredd att slänga min dator i väggen. Allting tar dubbelt så lång tid mot vad det borde. 

Nåja. Efter att ha försovit mig med 40 min i morse fick jag lägga på ett extra kol för att hinna vad jag skulle. Hade glömt att slå på larmet på mobilen och jag hade lätt sovit vidare ett par timmar till om inte gubben vaknat och skakat på mig. Det är tur för mig att han är så morgonpigg.







Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Asiyah från Blush Tribe's Laila 2 Palette.
I globlinjen: Naila från samma palett som ovan.
Inre halvan av ögonlocket: Sehrish från samma palett som ovan.
Yttre vrån: Enchanted Forest från Make Up Geek.
Under ögat: Singel Eyeshadow nr 400 från Make Up For Ever.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Revolution Makeup.
Glitter i globlinjen: Metal Flash Metallic Glitter Eyelinger Iridescent från W7.
Mascara: Lash Princess Volume mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Glam Matte Intense Matte Gloss 513 Zip It Rouge från Loreal.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Glazed Donut.
Blush: Perfect Powder Rouge 43 Rosy Dawn från IsaDora.
Mist: Setting Spray från Kicks.




Dags att nana... har nu tre jobbardagar kvar av sex, så jäkla drygt. Vi håller på att stressa ihjäl oss, så himla mycket folk, vi jobbar som galningar för att hinna i en butik som är 30 grader varm. Man är helt slut när man kommer hem. Så, som sagt, nu blir det kudden.

Natti!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...