30 april 2020

Ztiz nr 140

Jag och dottern var och handlade idag. Bla slank vi in på Dollarstore. Jag ryckte åt mig fyra stycken lack från Ztiz. Har aldrig testat dessa förut, har kollat på dem ofta när jag varit där men aldrig köpt. Nu fick jag plötsligt för mig. Satte mig och lackade efter att vi kommit hem. Tja ni, jag vet inte jag. Seegt som attan, räckte med ett lager och när jag lackat med överlack drog sig lacket tillbaka precis vid tipparna. Jag avskyr när det händer. Det här lacket kostade 10 kr så det är väl inte hela världen. Men jag kommer nog inte köpa flera. Får väl testa de andra tre jag köpte ifall det är bara det här som är ett måndagsex. Men för 10 kr kan man väl kanske inte ha för höga krav så klart. 



Inget namn på lacket, bara ett nummer... 140.







3 kommentarer:

Lotta L sa...

Synd att det inte var bättre att måla med, färgen är ju fin!

marinamake sa...

Ja det är ju inte så att jag inte har flera lack i den nyansen, så jag vet inte ens varför jag köpte den... som sagt den kostade en tia, så man får väl inte ha för höga förväntningar. Men ibland har man ju tur. Men ja, det är en jättefin färg!

marinamake sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...