03 februari 2020

Firestarter - Ztirl Cosmetics

Jag kom ju tvåa i en "glittertävling" som Ztirl Cosmetics hade på Instagram strax innan nyår. Det innebar att jag kunde beställa glitter för 500 kr från deras sida. Så jag gjorde det och jag vill ju börja testa dem så klart. Så här är ett av dem, Firestarter. 




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Rush från Morphe Brushes Jaclyn Hill Ring The Alarm Palette.
I globlinjen: Framed från Ring The Alarm palette.
Yttre vrån: Mojo från Morphe Brushes Jaclyn Hill Dark Magic Palette.
Mitt på ögonlocket: Ayana frå Blush Tribe's Laila 2 palette med glitter Firestarter från Ztirl Cosmetics ovanpå.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Strobe Highlighter Flash från Revolution Makeup.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner Black från Loreal.
Mascara: Mega Plush Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Millebaci Long Lasting Lip Color Nr 11 från Nouba.




Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Born This Way Foudation Pearl från Too Faced.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlighter: Strobe Highlighter Flash från Revolutio Makeup.
Blush: Posh från Make Up Store (utgången färg).
Settingspray: Perfect finish Face Mist från Kicks.




Så är jobbarhelge över för den här gången. Ledigt i morgon. Har lite att fixa med, så det blir nog ingen sminkning tyvärr. Ses i veckan!

Sminka lugnt!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Jättefint! Jag har ju inget sånt glitter, men jag blev lite sugen på att försöka göra nåt liknande. Gillar färgerna!
Hoppas du har haft en skön ledig dag!

marinamake sa...

Man kan aldrig ha för mycket glitter!! Hoppas du med har det bra med!

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...