17 november 2019

The Queen och The Magic Mini Palette - Juvias

Lite nya paletter från Juvia's . Har skaffat mycket från dom det senaste halvåret. Det mesta på rea som de har titt som tätt och deras paletter är ju inte jättedyra från början, så det gör ju inte ont. Detta är en kombo av två paletter. The Magic Mini och The Queen. The Queen Palette är en muliuse palett så den kan man använda till allt möjligt. Highlighter, blush, skuggor osv. 

Lite glitter från Ztirl Cosmetics också. Som vanligt får ni 20% med kod marinaforztirl på www.ztirl.se. Glittret är veganskt, cruelty free och biodegradable... superbra ju! Snyggt är det också!






Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Kesi från Juvia's Place The Magic Mini Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Ole från Juvia's Place The Queen Palette Fumi x Juvia's.
I globlinjen: Adrian från The Queen Palette.
Inre halvan av ögonlocket: Faso från The Magic Mini Palette.
Yttre vrån: Ife från The Magic Mini Palette.
Under ögat: Glam från The Queen Palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Skin Glazing Privilege från Nabla Cosmetics.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Purple Rain från Ztirl Cosmetics.
Eyeliner: Epic Ink Liner från NYX Cosmetics.
Mascara: Top+Bottom Mascara Ebony från Ardell.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Millebaci Long Lasting Lip Color nr 13 från Nouba.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Mke Up For Ever.
Bas: Born This Way Pearl från Too Faced.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics Your Most Beautiful You Palette.
Blush: Love från It Cosmetics paletten.
Highlight: Skin Glazing Privilege från Nabla Cosmetics.
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



Så det här är sminket från igår, lördag. Jag har haft jobbarhelg och jag kan nog inte med ord beskriva hur trött jag var när jag kom hem vid niotiden på kvällen. Vi hade haft sååå otroligt mycket så de känns jag har haft huvudet i en centrifug. Kom hem, duschade, åt och sen stupade jag i säng.


Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...