14 oktober 2019

Smashit Eyeshadow Palette Mix 7

Lite mera orange i morse, dock inte så halloween-igt kanske. Försökta matcha min klänning med orangea blommor på. Jag letade fram en palett jag har från Smashit, ett budgetmärke som jag aldrig sett eller hört någon prata om. Den innehåller i princip bara orangea och brunaktiga nyanser. Har inte använt den mycket alls, har ägt den i flera år. Helt okej kvalité.

Annars så misslyckades jag totalt med eyelinern. Jag tror inte jag någonsin kan bli nöjd med den. Har övat varje dag i flera år, men tycker aldrig att det blir helt bra. I morse var den väl helt okej, men så skulle jag in och peta lite till då klumpade jag till den fullständigt. Blir sååå trött. Det vara bara till att låta den vara och åka till jobbet.





Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Mitt på locket: Hologram från Kaleidos VR Neon Palette.
Yttre vrån: Carbon från MAC.
Samtliga övriga skuggor: från Smashit Eyeshadow Palette Mix 7.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Lyra från Anastastia Beverly Hills Aurora Palette.
Eyeliner: Epic Ink Liner från NYX Cosmetics. Ignorera den sämsta ingen jag gjort på länge...
Mascara: Damn Girl! från Too Faced.







Millebaci Long Lasting Lip Color nr 11 från Nouba.



Primer: Pore Filler från NYX Cosmetics.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics You Most Beautiful You Palette.
Blush: Love från samma palett som bronzern.
Highlight: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



Tiiidig purrning i morgon... så nu är det natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...