16 oktober 2019

Bling Boss - Jaclyn Hill/Morphe

Dags att prova den sista av mina Jaclyn Hill /Morphe paletter. The Bling Boss Palette. Innehåller skuggor åt det lila hållet. Alltså helt i min smak. Skuggan jag lagt över hela rörliga delen av ögonlocket är mörkt lila med mycket glitter i paletten, men se svart ut på ögonlocket.

Jag skrattade åt mig själv när jag såg en del av bilderna jag tog på den här looken. Om ni minns Onkel Fester från The Addams Family... jaa ni fattar...




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor från Morphes Jaclyn Hill Bling Boss Palette:
Hush Hush
Rockstar
Berry Treasure
Gem
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Spectra från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Eyeliner: Epic Ink Liner från NYX Cosmtics samt under vingen Glitter Liner Purple Rain från Make Up Store.
Mascara: Damn Girl! från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.








Dazzleglass Dressed To Dazzle från MAC.



Primer: Pore Filler Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Clinique Even Better Foundation 24 Linen.
Puder: Infinity Filter Light från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Spectra från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Blush: från BH Cosmetics Special Occations Palette.



Det va min onsdag... jag har slutat tidigt = 17.00 och är ledig i morgon... tjoho. Det innebär att jobbarhelg väntar.  Men för nu, ledigt i morgon och jag sitter här med ett glas vin...

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...