25 september 2019

the Lolita Palette - Kat von D

Jag köpte Kat von D's Lolita palette för... länge sedan. I vintras någon gång tror jag det var. Har knappt använd den (varför känns det som jag alltid säger så). Hur som helst, i morse tog jag fram den. Jag är ju lite nördig på att det alltid ska matcha kläderna och jag tyckte att de här färgerna gjorde det.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Jumbo Eyepencil Milk från NYX.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: m/s Rodeo från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor från Kat von D's Lolita Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Besitos.
I globlinjen: Recuerdos.
Yttre vrån: Corazon.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Orion från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack MAC.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Perfect Lipliner 62 Mauve från IsaDora.
Läppenna: Wild Thing från HM (utgången produkt).




Primer: High-dherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Blossom Glow från Wet n Wild megaglo Highlighting Palette.
Blush: Blushon Bubble 120 från Nouba.




Nya dåd i morgon!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...