17 maj 2019

Linda Hallberg Cosmetics

Så var det bara att upp och hoppa i morse, varit hemma en hel vecka med en hederlig bonnförkylning. Jag sov dåligt och kände mig lite låg i morse, hela dan för den delen. Oinspirerad när jag skulle sminka mig i morse. 

Nåja. Lite neutralt fick det bli.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Glitter Glue från Too Faced.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynenet ovan globlinjen: Umbra från Linda Hallberg Cosmetics Infinity Deep palette.
I globlinjen: Red Shift från samma palett som ovan.
Inre halvan av ögonlocket: Collision från Metallic Mysteries II paletten.
Yttre vrån: Epsilon från Metallic Mysteries II paletten.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt:  Shimmering Skin Perfector Opal från Becca Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: The Colossal Volume Express.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.








Läppenna: Cyber World från MAC.
Läppstift: Loreal/Balmain Liberation.



Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Infinity Filer från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: blandning av Zwicky och Cigar från Infinity paletten.
Blush: Pinwheel från Infinity paletten.
Highlight: Virgio från Infinity paletten.




Nya tag i morgon!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...