30 april 2019

Urban Decay Kristen Leanne Kaleidoscope palette

Så var det Valborgsmässoafton då. Jag har jobbat, men kunde ändå åka hem en timme tidigare eftersom jag jobbade över en timme igår. Lugnt och stilla, bara jag och gubben (som sover i soffan). Ingen brasa. Lite god mat och ett glas vin. Definitivt ingen brasa.

Vi hade morgonmöte i morse innan öppning, det innebär att jag måste gå upp senast tjugo över fem. Så jag var först lite trött och oinspirerad. Men sen kom jag väl igång. Lite glitter,Valborg och allt.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Tajin från Urban Decay Kristen Leanne Kaleidoscope Dream Eyeshadow Palette.
Mitt på locket: TRM från samma palett som ovan.
Yttre vrån: 13th Floor från samma palett som ovan.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Leo från samma palett som ovan.
Inre halvan av ögonlocket: Lightyear från Urban Decay Moon Dust palette.
Glitter i inre vrån: Heavy Metal Glitter Eyeliner Amp från Urban Decay.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: The Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.




Läppglans: INC.redible Girl King Freakin Fierce.



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Under ögat: Photo Op Under Eye Brightener från Smashbox.
Bas: Double Wear Stay In Place Make Up 1N2 Ecru från Estee Lauder.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highligt: Vivid Baked Highlighter Pink Lights från Make Up Revolution.
Blush: Perfect Powder Blush 28 Purple Dream från IsaDora.




Ta det lugnt ikväll alla!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...