26 april 2019

Lila med Inglot

Gårdagens smink blev lila. Tog fram ett pigment från Inglot som jag inte använt på länge. Lite skirt om man lägger den ensamt så jag tog först en lila creme skugga från 3Ina och lade som bas och pressade sedan på pigmentet. Otroligt glittrigt/skimrigt och såå snyggt!




Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen:  m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen av ögonlocket: The Crream Eyeshadow 307 från 3Ina med Pure Pigment Eyeshadow 120 från Inglot ovanpå.
Dutt i yttre vrån: Carbon från MAC.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: blå delen från Sleek Makeup's Distorted Dreams Palette.
Eyeliner: Tattoo Liner Trooper från Kat von D.
Mascara: the Colossal Volume Express Mascara från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.








Läppstift: Retro Matte Liquid Lipcolour Atomized från MAC.





Primer: High-Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: 02 Bronze Shade: Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Get Gorgeous Highlighting Powder Pink Sparkle från technic cosmetics.
Blush: Lilith från Taylor Made Minerals.




Och så lite lila glajjor på det. Mina senaste i samlingen. Asstora, jättelila totalt odiskreta. You know me... Älskar't!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...