23 april 2019

Better Together - Kat von D/Too Faced

Så har påskledigheten kommit och gått. Jag hade tur och fick vara ledig i tre dagar. Såg fram emot detta mycket, men man hinner bara blinka så är det över.

Så dags att göra en jobbsminkning imorse igen. Inga påskiga färger längre. Jag tog fram min Better Together Palette från Too Faced/Kat von D. Jag var så lycklig när jag fick tag i den på rea för några år sedan och jaaa, jag följer mitt mönster med att knappt använda det jag köper... Inte många gånger jag testat denna kan jag säga. Jag använder mina grejor absolut, jag sminkar mig ju varje dag. Men jag börjar ju på att ha så mycket att om jag ska variera mig och ta olika varje dag, så går det lååångt mellan varven som jag kommer tillbaka till samma produkt. Och sen så får man ju favoriter, som man använder mera av så klart.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Samtliga övrig skuggor från Too Faced/Kat von D Better Together palette. Kat von D delen.
Längs brynbenet: Yours.
Inre halvan av ögonlocket: Darling.
Yttre vrån: Devotion.
Under ögat: Swoon.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Devotee från Nars True Story palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express Mascara från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.






Everlastig Liquid Lipstick Underage Red från Kat von D.



Primer: High-Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: Youthfull Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Mega Bronzer Sun Light från Wet n Wild.
Highlight: Devotee från Nars True Story palette.
Blush: Outlaw från samma palett som ovan.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...