06 februari 2019

Lila

Ja, så är kommer en av mina "gråtdagar", tårarna rann. Som ni ser så är eyelinern en enda geggig röra. Jag blir så trött. Jag fick så klart korrigera efter att jag tagit dessa bilder. Men ja, messy...





Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal..
Längs brynbenet ovan globlinjen: skugga från Morphe Brushes 35P Plum Palette.
Inre halvan av ögonlocket: Fairy Jewel från Make Up Addiction  Holy Glow  Fantasy palette.
Yttre vrån: Sharon från Make It Your Own Lars Wallin.
Highlight i inre vrån samt brynets högsta punkt: Mineralize Skinfinish Barely Dressed från MAC.
Eyeliner: Jet Black Liquid Eyeliner från Kicks.
Mascara: Aqua Smokey Lash Mascara från Make Up For Ever.
Bryn: 24Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.






Läppstift: Liquified Metallic Matte Lipstick Scream My Name från Too Faced.



Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelaine från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Duo Poudre Soleil 01. Hále lèger från Yves Rocher.
Highlight: Minerlaize Skinfinish Barely Dressed från MAC.
Blush: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.




De va de hele!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh vilken härlig lila färg! Superfint! Blev väldigt sugen på lila nu. Får se hur vädret blir, för jag går eller cyklar till jobb.
Och tandläkaren gick bra! Tog bara en halvtimme. Han tittade på klockan, sedan på mig och frågade;”Orkar du mer?” Tack det räcker så bra med det här, sa jag då..

marinamake sa...

Tack! Åh jaa jag ääälskar lila! Klart du ska testa lite lila! Vad skönt att kunna gå eller cykla till jobbet, skulle vara härligt. Men jag har nästan 5,5 mil till jobbet så det är inte att tänka på. Vad härligt att det gick bra hos tandis... men det kanske blir fler turer dit? Jag väntar på att bli kallad, men eftersom jag nyligen flyttat så läre det väl ta ett tag. Skulle egentligen bara behöva komma till tandhygienisten i första hand.

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...