05 februari 2019

Lila med Make Up Store

Jaha, så kommer här då lite smink från förra veckan. Ligger efter med inläggen här efter min ståhejiga helg i Köpenhamn med jobbet, och sen har jag jobbat så sent att jag inte orkar när jag kommer hem. Men ja ja, de kommer här en efter en...



Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Inspiration från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: Single Eyeshadow nr 15 från Nouba.
Yttre vrån: m/s Flamenco från Make Up Store samt en dutt Carbon från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC samt Glitter Liner 10 Silver Sparkles från IsaDora.
Mascara: Aqua Smokey Lash Mascara från Make Up For Ever.






Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Blush: Vivid Baked Blusher Bang Bang You´re Dead från Make Up Revolution.

Läppglans: Freaking Fierce från INC.redible Girl King.





Hej svejs!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja det tar ju lite tid att återhämta sig! Stressa inte med inläggen, ta det i din egen takt. Den som väntar på nåt gott... har lite inlägg att se fram emot! ;)
Lila är snyggt! Jag hade ju lite lila ena dagen när jag jobbade helg för nån vecka sen. Det är ju dags att jobba helg igen så får kanske ta lite lila på lördag?Med glitter!
Något som är dags igen är att gå till tandläkaren. Idag. Är ledig både idag och i morgon, det är det bästa med denna veckan. Det gick väl bra på ett sätt sist, hos tandis, men jag har en del att göra vid även om jag inte har hål. Fem tusen kommer det kosta. FEM TUSEN!!! Tänk så mycket smink man kunde köpt för dom pengarna. Och jag ska sitta i den hemska stolen i en timme...

marinamake sa...

Ja man är ju inte tjugo någe längre, så man märker ju att det tar lite tid att återhämta sig. Oh jaa, jag älskar ju lila. Kul att du gillar med och använder lite smink (och glitter!). Nu väntar ju jobbarhelg för mig igen, om jag inte blir sängliggande, så då tänkte jag slå till på lite glitter igen. Och fy, tandläkaren är INTE kul! Och dyrt är det också, fem tusen... fy sjutton, mycket annat kul man kan föra med femtusen! Jag har sån där tandvårdsförsäkring så jag betalar aldrig nåt när jag är där. Men den täcker ju inte allt, alla bekymmer som är extraordinära får man ju betala för ändå. Men som tur är har jag sällan några större bekymmer, så jag betalar 129 kr i månaden och då är det "gratis" när man kommer dit. Känns väldigt skönt. Fem tusen... usch! Hoppas det gick bra för dig!

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...