27 februari 2019

Hot Mama - Kiss

Jag ligger hemma på sofflocket igen. Inget smink. Men jag har lite lackbilder som jag glömt lägga ut här så här kommer den. Är så jäkla uttråkad på att vara orkeslös, så jag tvingar mig att göra små saker mellan mina tupplurer på soffan. Som att lägga ut lite här tex. 



Det här lacket heter Hot Mama, från Kiss som ni ser. Det är snyggare i verkligheten än på bilderna. Inte så hot pink i färgen som den ser ut, utan mer åt lila hållet. Vilket jag ju föredrar. Det här lacket har stått på min hylla halva vintern utan att bli testat. Har en tendens att köpa och sen så står de där... vet inte varför.






Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...