11 februari 2019

Gul touch

Mja, det här blev väl hellre än bra. Vilja men inte kunna. Skulle spacea till det lite med det gula men det blev väl sådär. Detta var i fredags och jag hade känt mig risig hela veckan som varit och nu var det värre än vanligt. Men jag tänkte att jag får bita ihop och jobba mig igenom helgen ändå.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor från Meet Matt(e) Trimony:
Matt Thomas
Matt Lopez
Matt Kumar
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: guldiga delen av Mineralize Skinfinish Barely Dressed från MAC.
Glitter i inre vrån samt längs eyelinervingen: Starburst från Coastal Scents.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC samt NYX Vivid Brights Vivid Halo.
Mascara: Aqua Smokey Lash Mascara från Make Up For Ever.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Katvon D.







Läppstift: Velvet Matte Lip Pencil Dirty Mind från Nars.
Lip topper: Liquified Metallic Lip Transformer Magic Metal Transformer från Too Faced.



Bas: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Born This Way Foundation Pearl från Too Faced.
Bas: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Highlight: guldiga delen från Mineralize Skinfinish Barely Dressed från MAC.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Blush: ja det hade jag väl ett, men kommer inte ihåg vilket.



De va de hele!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...