26 februari 2019

Amethyst Obsessions - Huda Beauty

Jaha hörrni, den här dagen slutade ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Dvs tillbaka hemma på sofflocket igen... jädra skit! Har ju känt mig hängig och haft ont i halsen dagligen ändå sen jag gick tillbaka till jobbet i fredags, efter att ha legat hemma i fjortond dar. 

Vad blank på ögonen du ser ut, sa en kollega till mig, mår du bra? Njaee, det gör jag ju inte... stod där och kämpade på och tänkte att det är inte läge att gå hem, har ju precis varit borta i två veckor. Men till slut gav jag upp och åkte hem, sååå trött och sliten. Har suttit helt apatisk i soffan hela kvällen.

Men innan jag släpade mig iväg till jobbet i morse så tog jag fram palett nummer två som jag äger från Huda Beauty. Skaffade ju två häromsistens. Den lila och den röda. Så otroligt läckra. Den röda har jag testat och lagt upp bilder här. Så här kommer den lila.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Under ögat inre halvan: Singel Eyeshadow nr 57 från Nouba.
Samtliga övriga skuggor: Huda Beauty Amethyst Obsessions.
Highlight i inre vrån: från Sleek Make Up's Distorted Dreams palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Aqua Smokey Lash Mascara från Make Up For Ever.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.






Läppstift: Soft Matte Lip Cream Copenhagen från NYX.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Sleek Make Up's Distorted Dreams palette.
Blush: Powder Blush Sketch från MAC.




Så imorgon blir det soffaläge igen...

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...