28 januari 2019

Governess - HM

På mina naglar i förra veckan satt detta. Governess från HM. Jag äger en hel låda full av HMs lacker. Jag gillar dem skarpt. Många fina färger, stor varitation. Just den här färgen gillar jag mycket. Diffus färg som jag inte vet vad jag ska kalla. Men snygg är den.






Inga kommentarer:

Zodiac Aquarius Palette - BH Cosmetics

Idag ville jag göra en look med ett rött läppstift. Det är ju söndag och jag deltar så ofta jag kan i en hashtag på insta där man använder e...