17 januari 2019

Fortune Favours the Brave - Make Up Revolution

Har varit ett par sena kvällar för mig. Igår var vi ute och hade lite AW med jobbet. Vi har varit så duktiga att sälja så att vi har fått lite extra klirr i personalkassan. Räckte till en matbit och lite dricka. Blev en trevlig kväll med kollegorna och jag var inte hemma förrän halvtolv. 

Men innan detta så gjorde jag den här sminkningen på morgonen. Blev lite tråkigt tycker jag. Men det fick duga.




Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Samtliga skuggor från: Make Up Revolutions Fortune Favours the Brave palette:
Creme
Tiptop
Green Machine
Transformer
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Subsolar från Sleek Makeup's Solstice palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: penna Deep Blue Sea från Make Up Store.
Mascara: They're Real från Benefit.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.




Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Subsolar från Sleek Makeup's Solstice palette.
Tror visst jag glömde rouget...




Läppenna: Chromapgraphic Pencil Marine Ultra från MAC.
Läppstift: Liptensity Lipstick Blue Beat från MAC.





Så detta var gårdagens, har varit så himla trött idag och lite lätt huvudvärk. Och neej det beror inte på för mycket alkohol. Det var väldigt stillsamt med det. Men jag känner mig sliten. Så dagens smink får komma i morgon för nu måste jag lägga mig. Har ju jobbat sent ikväll med, så det blev sen ikväll igen.

Natti!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...