19 oktober 2018

What You Waiting For? - Make Up Revolution

Torsdagens smink kommer här. Lite neutralt för att vara mig. Åtminstone på ögonen. Tog fram en av många paletter jag har från Make Up Revolution. De är billiga som bara den, och väldigt prisvärda tycker jag. Jag har flera stycken från märket.




Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko.
Samtliga skuggor från: Make Up Revolutions What You Waiting For? palette.
Highlight i inre vrån: Spectra från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Matte Lipstick Leap of Delight från MAC.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Moisturising Foundation Stick Ivory från E.l.f. Cosmetics.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Spectra från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Blush: från Make Up Revolutions Sugar and Spice palette.



De va de hele!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...