17 oktober 2018

Gamma - Linda Hallberg Cosmetics

Gårdagens smink kommer här. Orkade inte lägga upp nåt här igår, kom hem sent efter jobbet. Hur som helst, här kommer det.

Lite samelsurium av olika märken. Men framför allt kände jag för att använda Linda Hallbergs palett, som jag inte använt mycket alls sedan jag köpte den någon gång i vårvintras eller när det nu var. Just den här koppriga färgen är väl inte min favorit men ville ju ändå använda den. 





Bas för skuggorna: Urban Deay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet samt yttre vrån: skuggor från Smashbox Full Exposure palette.
Inre halvan av ögonlocket: Gamma från Linda Hallberg Cosmetics Metallic Mysteries palett.
Dutt i inre vrån: Eye dust Rain från Face Stockholm.
Eyeliner: Super Colour Eyeliner 110 från Kiko.
Mascara: Super Colour Mascara 01 (lila) från Kiko.
Bryn: Dipbow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills






NYX Liquid Suede Amethyst.



Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlighter: Extra Dimension Skin Finish Soft Frost från MAC.
Blush: från Make Up Revolutions Sugar & Spice palette.


De va de hele!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...