26 september 2018

Urban Decay Electric palette

Mitt smink från häromdagen. Kände för en knallilla. I skrivandes stund har jag ett par dagar ledigt från jobbet men känner mig lite under isen. Trött, tröttare, tröttast och lite huvudvärk som grädde på moset. Typiskt att det alltid ska hända när jag är ledig.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Vivid Brights Creme Colour Rebellious Edge från NYX.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
I globlinjen: Jilted från Urban Decays Electric Palette.
Över rörliga delen av locket: Urban från samma palett som ovan.
Highlight i inre vrån: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Retro Matte Liquid Lip Colour Atomized från MAC.



Näe inget filter, bara pissiga bilder med solen som skiner in och en extrem dålig hårdag...

Bas: Infallible 24H Stay FreshFoundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Bronzer: 02 Bronze ShadeWarm Glow från The Body Shop.
Blush: Perfect Powder Rouge 20 Purple Dream från IsaDora.




Annars så sitter jag och gubben här och väntar på att alla grejor ska komma som vi ska isolera husgrunden med. Har stått klart i ett par veckor med, men leveransen av isoleringen har vi väntat på i två veckor nu. Han har alltid en ursäkt till att inte komma. Skulle vara skönt att få börja skotta igen vallgraven som vi just nu har runt huset. Han har lovat komma ikväll, så vi får se hur det går.

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...