03 september 2018

Scuba Blue - Nfu Oh 53

Lite sommarblått så här i sensommartider. Eller, nu är det väl officiellt höst men hos mig har temperaturen ändå legat på sommar de senaste dagarna. Åtminstone på dagtid. 

Jag äger några lack från Nfu Oh, en del av dem är ett sånt här flakelack. Så himla snygg effekt att lägga ovanpå ett annat lack.  Sen att flaskorna är så fina som små konstverk är en annan sak. 






Scuba Blue från IsaDora samt Nfu Oh 53.




Inga kommentarer:

The Mantra Palette och The Ice Maiden Palette - Beauty Moon Cosmetics

Gårdagens look, jag ligger ständigt en dag efter här. Inte för att det spelar någon roll. Vi skulle ha den där fotbollströjan på oss igen på...