27 september 2018

Min nya sminkhörna

Jag tänkte jag skulle visa er min nya sminkhörna. Att ha något sånt här har jag drömt om i hela mitt vuxna liv. Har alltid trängt in mina grejor i badrummet och fått stå där och sminka mig på morgnarna. Vilket också resulterat i slagsmål om platsen framför handfatet med övriga familjemedlemmar på morgnarna. Att få sitta ner och ha yta att vräka ut alla prylar på har jag längtat efter länge. 

Nu när vi har ett hus med källare så har gubben hjälpt mig ställa i ordning en hörna med fler hyllor så att jag äntligen kan ställa upp alla mina paletter i en lång rad, plus lite annat också.

Så småningom när vi dränerat och isolerat klart grunden och fukten i källaren har torkat upp ordentligt så ska vi göra mysigare i källaren överhuvudtaget. Men så länge får det duga. Jag är överlycklig och så fort jag får en stund över sitter jag där och pillar.






Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...