19 augusti 2018

Freedom Makeup - Linda Hallberg Cosmetics

Så i morse vaknade jag med huvudvärk igen. Jädra skit. Tog mig till jobbet och var inte säker på att jag skulle orka igenom hela dagen. Men timmarna gick och till slut så hade jag ändå tagit mig igenom dagen. Mitt huvud känns som jag har en burk på, avtrubbad. Var egentligen bjuden hem till en kollega, vi skulle träffas allihopa och umgås lite, men jag fick banga och ta mig hemåt istället. 

Lite mera lila blev det i morse innan jag pallrade mig iväg till jobbet.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: blålila skugga från Freedom Makeup's Chasing Rainbows palette.
Dutt mitt på locket: Moonwake från Linda Hallberg Cosmetics Enchanted Secrets palette, har även duttat den som highlight i inre vrån och under brynets högsta punkt.
Eyeliner: Tatto Liner Trooper från Kat von D.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anasasia Beverly Hills.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.





Primer: Nude Magique Blur Primer från Loreal.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Zwicky från Linda Hallberg Cosmetics Infinity palett.
Highlight: Milky Way från samma palett som ovan.
Blush: Pinwheel från samma palett som ovan.

Läppstift: Ametrine från Linda Hallberg Cosmetics.




Jobbarhelg är över och i morgon väntar ledig dag igen. Vi får hoppas att den är huvudvärksfri.

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...