På mina naglar i veckan som varit, Lime After Lime från China Glaze. Älskar den här typen av grön så här på våren och sommaren. Krispigt grön.
Detta är inte ett nytt lack, har funnits länge.
Idag ville jag göra en look med ett rött läppstift. Det är ju söndag och jag deltar så ofta jag kan i en hashtag på insta där man använder e...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar