29 oktober 2017

Lek med prickar - Orly och Essie

Okej, så det var inte länge sedan jag visade det här lacket. Sweet Tarte från Essie. Ett lack som förvånade mig ordentligt när jag använde det för första gången för en dryg månad sen. Absolut inte min färg, köpte det bara för att det var i nån realåda för någon tia. Och när jag väl använde det så visade det sig att jag gillade det supermycket. Har ett rosa skimmer i sig som gör lacket superfint och lite mer intressant än om det bara hade varit ännu en nude-ig.



Nåja, jag använde det igen och när det var dags att ta bort lacket så fick jag för mig att testa att pimpa det lite med lite prickar i andra färger.



Det blev totalt inte bra, kladdade till prickarna för att jag inte hade tålamod att vänta på att de skulle torka. Men kunde ändå inte låta blir att visa det här. 



 Prickarna är gjorda med två lack från Orly, Talk Dirty som ni såg i inlägget innan samt Not So Dusty Rose. Mja, så där blev det, som sagt. Men, jag bara lekte lite.




Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...