05 oktober 2017

After Dark - Urban Decay

Jag har ju faktiskt Urban Decays After Dark palett här hemma... har i princip inte använt den, en gång kanske. Är inte helt förtjust i den, lite för mörk och murrig i färgerna. Skaffade den här någon gång i vintras/våras... kommer inte riktigt ihåg. Så den har stått här, förmodligen för att jag tyckt att den var för murrig över våren sommaren. 

Nu är ju hösten här, så då passar den väl bättre kanhända...




Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Fringe från Urban Decays After Dark palette.
Yttre vrån: m/s Crystal Queen från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: Emerald från Kat von D:s Alchemist palette.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: The Lip Pencil 455 från 3Ina.
Läppstift: The Lipstick 111 från 3Ina.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Emerald från Kat von D:s Alchemist palette. 
Blush: från Make Up Revolutions All About Pink Palette.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...