27 september 2017

Black Coffee 790 - IsaDora

Detta satt på mina naglar för någon vecka sedan. Fotade när det var lite slitet dock, sorry för det. Hittade det här i en realåda någonstans... gillar färgen supermycket. Black Coffe från IsaDora. Passar mig perfekt, kaffetunna som jag är. Det är verkligen kaffefärgat. Svart kaffe.

Kommer definitivt användas fler gånger.










Perfekt höst/vinterlack. Sån där bred borste som alltid i IsaDoras lack, brukar inte gilla såna, men jag håller faktiskt så sakteliga att vänja mig. Så faktiskt när jag lackade med ett lack med lång smal borste som jag alltid föredragit, så märkte jag att jag inte var så förtjust i den... man ändrar sig...

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...