12 juli 2017

Urban - Urban Decay Electric Palette ... igen

Blidde lite mera lila/orange i morse och jag har använt orange penna på vattenlinjen. Lite galet kanske, men jag blir lite inspirerad av Linda Hallberg som ju är skapare av pennorna jag använt och jag har sett sminkningar hon har gjort med alla möjliga färger på vattenlinjen. Ser så coolt ut tycker jag. Nåja, nu är hon ju yngre och snyggare än en annan, så man få ju ta det för va det är. Hon ser ju häftig ut i allt. Men men, man gör så gott man kan... ;-)




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Urban från Urban Decays Electric Palette.
Under ögat: October från Taylor Made Minerals.
Glitter i inre vrån: Volume Million Lashes Glitter Top Coat från Loreal.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: 31 Rouge Grenadine från Yves Rocher.
Dutt mitt på läppen: penna Likeable Mood från LH Cosmetics.



Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: 10HR wear perfection foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Mega Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.




Annars så... är det 23 arbetstimmar kvar till semester!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...