30 juni 2017

Acid Brights - Make Up Revolution

Efter en ledig dag i går slääääpade jag mig upp ur sängen när klockan ringde. Jag var nog egentligen inte så himla trött. Men, jag hade krupit runt på alla fyra och rensat ogräs och diverse annat ute i trädgården. Dubbelvikt i några timmar igår och jag höll knappt på att ta mig ur sängen... jääädrans. Nåja, när jag knakat alla leder på plats så lyckades jag ta mig till spegeln och detta var resultatet... Lite grönbrunt.





Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Olivgrön skugga från Make Up Revolutions Acid Brights palett.
Inre vrån: neongrön skugga från samma palett.
Yttre vrån: m/s Kakaw från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från Make Up Store.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.








Läppenna: Cosmo från Make Up Store.
Läppstift: Color Riche Freidas Pure Red från Loreal.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Sol de Rio Bronzeing Powder från Sephora.
Highlight: Too Faced Love Light Blinded By The Light.
Blush: Mineralized Blush Daft Pink från MAC.




De va de hele!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...